برنامه ما دستیابی به 65 هزار حافظ قرآن در جمع نیرو‌های ارتش است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 

 حجت‌الاسلام والمسلین آل ‌هاشم در حاشیه مراسم اختتامیه سی ‌و ششمین دوره از مسابقات قرآنی ارتش از برنامه های این سازمان برای دستیابی به 65 هزار حافظ قرآن در جمع نیرو‌های ارتش خبر داد.

به گزارش  پایگاه مردمی ارتش به نقل از روابط عمومی ارتش، حجت‌الاسلام و المسلمین آل‌هاشم در جریان اظهارات خود در جمع خبرنگاران به رشد 4/9 درصدی فعالیت های قرآنی ارتش و برنامه‌های سازمان عقیدتی سیاسی در راستای اجرایی کردن فرمایشات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) خبر داد و ضمن اشاره به افزایش 2500 نفری شمار حافظان و قاریان قرآن در ارتش به حضور چهره‌های تازه قرآنی در جمع کارکنان پایور، دانشجو و وظیفه پرداخت.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ضمن اشاره به این آمار ابراز امیدواری کرد تا در آینده نیز قدم‌های خوبی در این راستا برداشته شود.
نماینده ولی فقیه در ارتش معرفی ارتش جمهوری اسلامی ایران از سوی سازمان توسعه قرآنی کشور به عنوان برترین سازمان قرآنی در بین‌ دستگاه‌های لشکری و کشوری در سال 1394 را افتخاری بزرگ برای خانواده ارتش خواند.
حجت‌الاسلام آل‌هاشم در ادامه از برنامه‌های سازمان عقیدتی سیاسی برای دستیابی به 65 هزار حافظ قرآن در جمع نیرو‌های ارتش خبر داد که اقدامی در جهت اجرایی کردن فرمایشات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) در راستای تربیت 10 میلیون حافظ قرآن در میهن اسلامی است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا